Followers

Sunday, August 9, 2009

I made it!

I've been M.I.A. for a little while now. I'm not tired of blogging. It's not that I have nothing to blog about. It's because I've moved internationally. Thats right! I've made the move to Canada. Internet access has been limited and the world comes before this blog. I stopped in Los Angeles for a couple of nights and checked that out. But now I'm in my new home away from home. So far so good. I've been adjusting to the Canadian way. For example

Bathrooms are called washrooms here
It's called hockey not ice hockey (bad mistake I made)
The currency is a little confusing (I cant remember which is a loonie and a toonie)
Canadians are crazy about Wings and UFC
Tipping is not compulsory in Australia so I'm adjusting to that

Thats just a few of them. There are also alot of things I love. But I will get to that later. Still a little jet lagged. Still not sure how often I will be online. So I aplogise if it takes me a few days to respond.

Hope everyone is doing well.

Andrew

13 comments:

Randy said...

Glad ur doin good...

enjoy canada!

Pilgrim said...

Congrats on the move, and yep, canadians are a bit weird, but usually nicer than the average american redneck. Propz Pilgrim

Baz said...

Yeah, enjoy Canada, it's a great country.
Be aware that it has a significant Scottish immigrant population tho'

Got ya mail, will reply shortly.

Lotsa Luv

Ty said...

good to hear from you man

have fun over there

p.s. wtf is ufc?

peace :)

naturgesetz said...

Welcome to North America!

Will you now change the title to "Boy about …"?

jlo said...

Welcome to North America glad to have you on the same continent. I hope that you will let us hear some of your adventures love and hugs

cvn70 said...

Andrew

glad you are up here now but it must be quite a shock. If yo uever get to boston let me know and illbuy dinner

and buy a winter jacket a real one you are going ot need it soon :P

take care and be safe

bob

Tyler said...

omgooooooooooood!!!

i forgot about ur email! >.<

noooo!

i was working on a reply, then saved it to finish it the next day, then forgot..oh no!

im SO sorry!!!!!!

ps- TOOnie, is worth TWO dollars, and has TWO colours :)

and a LOONie, has a picture of a LOON on it

and lol, i thought the UFC fascination was only average.. lol!

@ty= UFC is the 'ultimate fighting championship' its pretty much just hard core fighting (real fighting! not wrestling shit).


ps- ill finish the email... tho im not sure if u still need it >.< sorry!

naturgesetz said...

BTW how does it feel standing right side up now that you're in the Podes?

LOL

Gauss Jordan said...

Canada, Eh?

I've visited Toronto a few times. It seems like a great place in the summer.

It does immediately bring to mind the comedy group "Three Dead Trolls in a Baggie" (Think "Flight of the Conchords," but Canadian)...

Anonymous said...

I HAVE BEEN TO TORONTO MANY TIMES AND MONTREAL MANY TIMES. BOTH ARE VERY GAY FRIENDLY. TORONTO HAS A LARGER GAY POPULATION THAN MONTREAL BUT MONTREAL'S GAY VILLAGE IS LARGER. I LUV CANADIANS. I LIVE IN COLUMBUS, OHIO SO IT IS PRETTY EASY TO DRIVE UP.
TAKE CARE
GREG

Jeremy said...

Oooo where in Canada? :D

From mentioning LA I assume you are somewhere near the west coast -_-

I'm on the east coast of the US pretty close to canada :P

keliss said...

I heard that you moved to Canada, and was told that I should look for you.

Unfortunately, when I found out where you are, I had to say no to the commute.

The country is too big for that. LOL